FAQ

Tel: + 48 734 840 470    

E-mail: modarium@modarium.pl

 

Odpowiadając na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów, rozpocznijmy od najważniejszego: Dlaczego warto kupować w Modarium.pl?

  1. Sprzedajemy produkty, które faktycznie posiadamy w naszym magazynie. Zatem to co widzisz na stronie sklepu na pewno mamy i wyślemy do Ciebie najpóźniej następnego dnia roboczego!
  2. Wydając na zakupy 99 zł możesz skorzystać z darmowej dostawy!
  3. Nietrafiony rozmiar lub kolor? Na zwrot masz 30 dni!
  4. Dzięki RABATOM PROGOWYM otrzymujesz dodatkowe zniżki (im więcej wydasz tym większy rabat otrzymasz)!
  5. Za dokonane zakupy otrzymujesz punkty w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym możesz obniżyć wartość kolejnych zakupów!
  6. Wszystkie strony Modarium.pl zostały zabezpieczone certyfikatem bezpieczeństwa SSL, zatem Twoje dane są odpowiednio chronione.

 

Jeśli w poniższym materiale nie uda Ci się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, jesteśmy do dyspozycji pod telefonem oraz staramy się odpowiadać tego samego dnia na pytania przesyłane drogą mailową. 

  1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
  2. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  3. Kiedy otrzymam zamówione produkty?
  4. Otrzymałem/am informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
  5. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
  6. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?     
  7. Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?     
  8. Jakie są koszty dostawy zamówionego towaru?
  9. Jakie formy płatności są akceptowalne?  
  10. Czy jest możliwość wymiany produktu?
  11. Czy wymiana jest płatna?
  12. Czy mogę oddać zakupiony produkt?
  13. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
  14. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar? 
  15. Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
  16. Jak mogę odzyskać hasło lub login? 
  17. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?
  18. Czym jest Program Lojalnościowy oferowany przez Modarium.pl?
  19. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
  20. Jak prawidłowo dobrać rozmiar?
  21. Czy moje dane są bezpieczne?
  22. W jakim przypadku mogę skorzystać z formy dostawy "Poczta Polska Przesyłka Polecona Ekonomiczna"?

 

1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Nie. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia, a nawet obniżenia wartości kolejnych zakupów dzięki zbieraniu punktów w ramach Programu Lojalnościowego.

2. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie Modarium.pl w zakładce "ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNE ŚRODKI". Ponadto wszyscy Klienci otrzymują automatycznie generowane maile informujące o statusie ich zamówienia: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, informację o tym, że towar został spakowany i oczekuje na wysłanie, potwierdzenie wysłania zamówienia. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: modarium@modarium.pl, bądź telefonicznie pod numerem 734 840 470

3. Kiedy otrzymam zamówione produkty?
Wszystkie produkty oferowane w Modarium.pl posiadamy w naszym magazynie. Dokładamy wszelkich starań, by każdy zamówiony produkt został wysłany do Klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia. Przewidywany czas samego transportu uzależniony jest od formy wybranej dostawy. Szczegółowe informacje znajdują się w dziale Wysyłka.

4. Otrzymałem/am informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Wszyscy Klienci otrzymują mailowo automatycznie generowane informujące o statusie ich zamówienia wraz z numerem przesyłki generowanym przez przewoźnika. Klikając w ten numer, zostajecie Państwo automatycznie skierowani na stronę przewoźnika z informacją o statusie Waszej przesyłki. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: modarium@modarium.pl bądź telefonicznie pod numerem 734 840 470.

5. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Tak, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana. Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też należy to zrobić w możliwie najkrótszym czasie. O rezygnacji poinformuj drogą mailową - informacja ta umożliwi wstrzymanie procesu przygotowania jak i również wysyłki zamówionych produktów.

6. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Tak, możesz dokonać zmiany pod warunkiem, że przesyłka nie została już wysłana. Pamiętaj, że wszystkie produkty oferowane w sklepie Modarium.pl są dostępne w naszym magazynie, dokładamy szczególnej staranności by wysyłka nastąpiła najpóźniej w następny dzień roboczy.     

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar? 
Tak. Osobisty odbiór towaru możliwy jest jednak wyłącznie po uprzednim kontakcie z pracownikiem podczas którego zostanie ustalony czas odbioru w magazynie głównym (Drogomyśl). W przypadku zaistnienia takiej potrzeby, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: modarium@modarium.pl bądź telefonicznie pod numerem 734 840 470.     

8. Jakie są koszty dostawy zamówionego towaru?
Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju dostawy oraz wybranego sposobu płatności. Co istotne, dla zamówień powyżej 99 zł, możliwe jest skorzystanie z darmowej dostawy. Szczegółowe informacje znajdują się w dziale Wysyłka.

9. Jakie formy płatności są akceptowalne?
Płatność za towar może zostać dokonana przy odbiorze towaru (za pobraniem), z wykorzystaniem szybkich płatności elektronicznych (Przelewy24), kartą kredytową lub poprzez tradycyjny przelew bankowy na konto:
ING BANK ŚLĄSKI: 91 1050 1083 1000 0092 1897 7578
Modarium.pl Piotr Pocha
ul. Wiejska 41 43-424 Drogomyśl   

10. Czy istnieje możliwość wymiany produktu?
Tak. Informację o wymianie przekaż mailowo, dodatkowo koniecznie dołącz taką informację do odsyłanego produktu.

11. Czy wymiana jest płatna?
Pierwsza wymiana w zakresie danego zamówienia jest darmowa, nie musisz nic dopłacać – wystarczy odesłać produkt (na koszt Klienta, zaś w przypadku zwrotu wszystkich produktów, koszt odesłania jest po stronie sklepu) i oczekiwać na wymieniany produkt. Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przesyłkami monitorowanymi np. listem poleconym lub paczką pocztową.

12. Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu Klient powinien wysłać razem z  produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu dostępny jest w sekcji zwrotów). Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu (za pobraniem) nie będą przyjmowane. Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przesyłkami monitorowanymi np. listem poleconym lub paczką pocztową. Przypominamy, że to Klient odpowiada za produkt od momentu otrzymania przesyłki do zwrotu do sklepu. Dlatego prosimy, by bezpiecznie zapakować produkt do wysyłki.

13. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep.

14. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar?
Pieniądze zwracane są na numer konta bankowego podany przez Klienta w formularzu zwrotu.

15. Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie produkty pakowane są w taki sposób, by należycie zabezpieczyć towary na czas transportu. Jeżeli dostarczana przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia (jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.) można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również dokonać odbioru takiej paczki i w obecności pracownika sprawdzić czy znajdujące się wewnątrz produkty nie uległy uszkodzeniu. Jeżeli okaże się, że towary są zniszczone, proszę poprosić pracownika przewoźnika o sporządzenie protokołu uszkodzenia. Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przesyłkami monitorowanymi np. listem poleconym lub paczką pocztową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e mail: modarium@modarium.pl, bądź telefonicznie pod numerem 734 840 470. 

16. Jak mogę odzyskać hasło lub login?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła lub loginu, należy poprzez zakładkę „Logowanie” widoczną u góry strony kliknąć w link „Nie pamiętam loginu lub hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

17. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?
Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu się na konto sklepu Modarium.pl wystarczy przejść do sekcji "DANE OSOBOWE” gdzie będzie można zmienić hasło, nr telefonu, adres mailowy oraz adres wysyłkowy.

18. Czym jest Program Lojalnościowy oferowany przez Modarium.pl?
Program Lojalnościowy dla stałych Klientów sklepu Modarium.pl polega na zbieraniu na zarejestrowane konto Klienta, punktów za dokonane zakupy i aktywność, które wymieniane mogą być na produkty z oferty Modarium.pl podczas realizacji zamówień (obniżanie wartości kolejnych zakupów). Członkostwo w programie jest oczywiście całkowicie bezpłatne.

19. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Obecnie sklep internetowy Modarium.pl nie oferuje wysyłki poza granice Polski.

20. Jak prawidłowo dobrać rozmiar?
Wielu producentów bieliźniarskich i odzieżowych stosuje własne oznaczenia rozmiarów. Dlatego też na karcie wybranych produktów bezpośrednio pod sekcją "WYBIERZ ROZMIAR" znajduje się aktywny link do "TABELI ROZMIARÓW" danego producenta. Zapoznanie się tabelami rozmiarów dostarczonym przez producentów pozwoli zminimalizować ryzyko błędnego dopasowania produktów.

21. Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, dane są zabezpieczone certyfikatem bezpieczeństwa SSL z siłą szyfrowania do 128/256-bit. Sklep Modarium.pl nigdy nie udostępniał i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno numerów telefonów, danych adresowych, jak i adresów e-mailowych.

22. W jakim przypadku mogę skorzystać z formy dostawy "Poczta Polska Przesyłka Polecona Ekonomiczna"?
Ta forma dostawy jest dostępna dla zamówień o wartości poniżej 80 zł oraz drobnych przedmiotów, które nie mogą ulec przypadkowemu uszkodzeniu w trakcie transportu (skarpety, sznurówki, szmatki, wkładki, etc.). Po dodaniu przedmiotów do koszyka, na etapie realizacji zamówienia gdy Klient nie będzie mógł wybrać formy dostawy "Poczta Polska Przesyłka Polecona Ekonomiczna" oznacza to, że w koszyku znajduje się przedmiot, który został przez system wskazany jako produkt wykluczający tę formę dostawy.
Ograniczenie to wynika z faktu, że przesyłki realizowane w tej formie nie są ubezpieczone.

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w Polityce prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ZAMKNIJ
pixel