Wysyłka
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, udostępniliśmy szeroką ofertę sposobów dostaw oraz płatności.
Dokładamy wszelkich starań by zamówienia zostały wysyłane do 24 h od daty zaksięgowania wpłaty za zamówione produkty na naszym koncie lub pozyskania informacji o wyborze płatności "Za pobraniem".
Koszt wysyłki uzależniony jest od sposobu dostawy, rodzaju płatności oraz wartości koszyka.
Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta w Sklepie.
W przypadku zaginięcia przesyłki przesłanej kurierem wysyłamy towar powtórnie na nasz koszt w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia nam zaginięcia paczki. Dalsze postępowanie reklamacyjne z firmą kurierską prowadzi nasza firma.
W przypadku wyboru opcji płatności „Za pobraniem”, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.
Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
FORMA DOSTAWY |
DOSTĘPNY RODZAJ PŁATNOŚCI | KOSZT DOSTAWY (w zależności od wartości zamówienia) | DOPŁATA ZA POBRANIE |
---|---|---|---|
Przesyłka kurierska DPD |
Zwykły przelew |
14,50 zł (≤199,00 zł) |
- |
Przesyłka Polecana Poczta Polska (tylko wybrane towary o wartości <80 zł) |
Zwykły przelew |
6,90 zł |
- |
Paczkomaty InPost |
Zwykły przelew |
10,00 zł (≤99,00 zł) 0 zł (>99,00 zł) |
1,00 zł 0 zł (>99,00 zł) |
InPost Kurier Standard |
Zwykły przelew |
12,00 zł (≤199,00 zł) 0 zł (>199,00 zł) |
1,00 zł 0 zł (>199,00 zł) |
Paczka w RUCHu |
Zwykły przelew |
7,00 zł (≤99,00 zł) 0 zł (>99,00 zł) |
2,00 zł 0 zł (>99,00 zł) |
FIRMA KURIERSKA DPD
- Czas dostawy przesyłki kurierskiej zwykle zajmuje 24 godziny od momentu nadania paczki.
- Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dni robocze w godzinach 9.00-19.00 (w zależności od adresu wysyłki).
- Firma DPD podejmuje dwie próby doręczenia – tylko na adres wskazany w zamówieniu.
- Informacje o próbach doręczenia lub przesyłkach awizowanych są dostępne na stronie www.dpd.com.pl po wpisaniu numeru przesyłki.
- Numer listu przewozowego oraz bezpośredni numer telefonu do kuriera zostanie wysłany do klientów Modarium.pl poprzez e-mail oraz SMS wraz z informacją o nadaniu paczki.
- Klienci Modarium.pl mogą skorzystać z opcji zmiany daty dostawy. Szczegóły dotyczące tej opcji zostaną przekazane poprzez e-mail wraz z informacją o nadaniu paczki.
POCZTA POLSKA PRZESYŁKA POLECONA EKONOMICZNA
UWAGA! Ta forma dostawy dostępna jest wyłącznie dla wybranych drobnych przedmiotów oraz gdy wartość zamówienia nie przekroczy 80 zł.
Więcej informacji w zakładce FAQ (pytanie nr 22).
- Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu wyślemy do Ciebie e-mail wraz z numerem listu przewozowego przesyłki.
- Przewidywany termin realizacji usługi to trzy dni robocze po dniu nadania (D+3)
- Jeśli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, a będzie miał taką możliwość, zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
- Zamówienie na poczcie czeka na odbiór przez 14 dni.
- W przypadku, gdy adresat lub inna uprawniona osoba nie zgłosi się po odbiór przesyłki w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, następuje zwrot przesyłki do nadawcy.
- W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono odesłane do Nadawcy.
- Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/.
PACZKOMATY INPOST
- Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ).
- Deklarowany czas doręczenia przesyłki to 24 godziny od nadania paczki przez sklep, tylko w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
- Na podany w zamówieniu numer telefonu oraz e-mail otrzymasz informację z kodem odbioru wraz ze wskazaniem lokalizacji Paczkomatu.
- Aby odebrać przesyłkę (otworzyć skrzynkę) wystarczy wpisać w panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru.
- Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy przez kolejne 72 godziny.
- Jeśli paczka nie zostanie odebrana zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać na odbiór zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy.
FIRMA KURIERSKA INPOST
- Czas dostawy przesyłki kurierskiej zwykle zajmuje 48 godzin od momentu nadania paczki.
- Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dni robocze w godzinach 9.00-19.00 (w zależności od adresu wysyłki).
- Kurier podejmuje dwie próby doręczenia – tylko na adres wskazany w zamówieniu.
- W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek InPost. Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, pozostawi awizo z adresem.
- Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie inpost.pl/sledzenie-przesylek po wpisaniu numeru przesyłki.
- Numer listu przewozowego oraz bezpośredni numer telefonu do kuriera zostanie wysłany do klientów Modarium.pl poprzez e-mail oraz SMS wraz z informacją o nadaniu paczki.
- Lokalizację oddziałów oraz punktów InPost można sprawdzić na stronie inpost.pl/pomoc-gdzie-znajduja-sie-oddzialy-inpost.
PACZKA W RUCHU
- Paczka w RUCHu to szybka i rzetelna usługa pocztowa utworzona na bazie ogólnopolskiej sieci logistycznej oraz punktów sprzedaży RUCHu. Usługa dostępna jest w całej Polsce w ponad 2500 lokalizacjach. Informacje o kioskach w Twojej miejscowości znajdziesz (TUTAJ)
- Deklarowany czas doręczenia przesyłki to 3 dni od nadania paczki przez sklep, tylko w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
- Zobacz gdzie jest Twoja paczka wpisując jej numer w zakładce "Sprawdź Paczkę". Numer paczki otrzymasz w wiadomości SMS.
- Maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych przesyłka zostanie dostarczona do wybranego kiosku, o czym niezwłocznie klienci Modarium.pl, zostaną poinformowani SMS-em na podany przy składaniu zamówienia numer telefonu.
- Przesyłka w kiosku będzie czekała na odbiór przez 5 dni roboczych, liczonych od dnia następującego po dniu wysłania SMS. Po upływie tego terminu przesyłka jest traktowana jako nieodebrana i zostanie zwrócona do Nadawcy.
- W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z firmą RUCH S.A. pod numerem infolinii 801 800 803 (w dni robocze w godz. 7:00 - 17:00) lub mailowo: usluga@paczkawruchu.pl