Wysyłka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, udostępniliśmy szeroką ofertę sposobów dostaw oraz płatności.

Dokładamy wszelkich starań by zamówienia zostały wysyłane do 24 h od daty zaksięgowania wpłaty za zamówione produkty na naszym koncie lub pozyskania informacji o wyborze płatności "Za pobraniem".

Koszt wysyłki uzależniony jest od sposobu dostawy, rodzaju płatności oraz wartości koszyka.

Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta w Sklepie.

W przypadku zaginięcia przesyłki przesłanej kurierem wysyłamy towar powtórnie na nasz koszt w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia nam zaginięcia paczki. Dalsze postępowanie reklamacyjne z firmą kurierską prowadzi nasza firma.

W przypadku wyboru opcji płatności „Za pobraniem”, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.

Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. 

FORMA DOSTAWY

DOSTĘPNY RODZAJ PŁATNOŚCI

KOSZT DOSTAWY
(w zależności od wartości zamówienia)
DOPŁATA ZA POBRANIE
Przesyłka kurierska
DPD

 Zwykły przelew
Przelewy24
Za pobraniem

 14,50 zł (≤199,00 zł)
0 zł (>199,00 zł)

 2,00 zł
0 zł (>199,00 zł)
Przesyłka Polecana Poczta Polska 
(tylko wybrane towary o wartości <80 zł)

Zwykły przelew
Przelewy24

6,90 zł
(tylko wybrane towary o wartości <80 zł)

 -
Paczkomaty
InPost

 Zwykły przelew
Przelewy24

9,00 zł (≤99,00 zł)
0 zł (>99,00 zł)
1,00 zł
0 zł (>99,00 zł)

InPost Kurier Standard

Zwykły przelew
Przelewy24
Za pobraniem

 12,50 zł (≤199,00 zł)
0 zł (>199,00 zł)
2,00 zł
0 zł (>199,00 zł)
Paczka w
RUCHu

 Zwykły przelew
Przelewy24
Za pobraniem

7,00 zł (≤99,00 zł)
0 zł (>99,00 zł)
9,00 zł (≤99,00 zł)
0 zł (>99,00 zł)

FIRMA KURIERSKA DPD

  • Czas dostawy przesyłki kurierskiej zwykle zajmuje 24 godziny od momentu nadania paczki.
  • Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dni robocze w godzinach 9.00-19.00 (w zależności od adresu wysyłki).
  • Firma DPD podejmuje dwie próby doręczenia – tylko na adres wskazany w zamówieniu.
  • Informacje o próbach doręczenia lub przesyłkach awizowanych są dostępne na stronie www.dpd.com.pl po wpisaniu numeru przesyłki.
  • Numer listu przewozowego oraz bezpośredni numer telefonu do kuriera zostanie wysłany do klientów Modarium.pl poprzez e-mail oraz SMS wraz z informacją o nadaniu paczki.
  • Klienci Modarium.pl mogą skorzystać z opcji zmiany daty dostawy. Szczegóły dotyczące tej opcji zostaną przekazane poprzez e-mail wraz z informacją o nadaniu paczki.

   

POCZTA POLSKA PRZESYŁKA POLECONA EKONOMICZNA

UWAGA! Ta forma dostawy dostępna jest wyłącznie dla wybranych drobnych przedmiotów oraz gdy wartość zamówienia nie przekroczy 80 zł.
Więcej informacji w zakładce FAQ (pytanie nr 22).

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu wyślemy do Ciebie e-mail wraz z numerem listu przewozowego przesyłki.
  • Przewidywany termin realizacji usługi to trzy dni robocze po dniu nadania (D+3)
  • Jeśli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, a będzie miał taką możliwość, zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
  • Zamówienie na poczcie czeka na odbiór przez 14 dni.
  • W przypadku, gdy adresat lub inna uprawniona osoba nie zgłosi się po odbiór przesyłki w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, następuje zwrot przesyłki do nadawcy.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono odesłane do Nadawcy.
  • Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/.

   

PACZKOMATY INPOST

  • Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ).
  • Deklarowany czas doręczenia przesyłki to 24 godziny od nadania paczki przez sklep, tylko w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
  • Na podany w zamówieniu numer telefonu oraz e-mail otrzymasz informację z kodem odbioru wraz ze  wskazaniem  lokalizacji  Paczkomatu.
  • Aby odebrać przesyłkę (otworzyć skrzynkę) wystarczy wpisać w panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru.
  • Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy przez kolejne 72 godziny.
  • Jeśli paczka nie zostanie odebrana zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać na odbiór zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy.

 

FIRMA KURIERSKA INPOST

  • Czas dostawy przesyłki kurierskiej zwykle zajmuje 48 godzin od momentu nadania paczki.
  • Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dni robocze w godzinach 9.00-19.00 (w zależności od adresu wysyłki).
  • Kurier podejmuje dwie próby doręczenia – tylko na adres wskazany w zamówieniu.
  • W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek InPost. Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, pozostawi awizo z adresem. 
  • Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie inpost.pl/sledzenie-przesylek po wpisaniu numeru przesyłki.
  • Numer listu przewozowego oraz bezpośredni numer telefonu do kuriera zostanie wysłany do klientów Modarium.pl poprzez e-mail oraz SMS wraz z informacją o nadaniu paczki.  
  • Lokalizację oddziałów oraz punktów InPost można sprawdzić na stronie inpost.pl/pomoc-gdzie-znajduja-sie-oddzialy-inpost.

 

PACZKA W RUCHU

  • Paczka w RUCHu to szybka i rzetelna usługa pocztowa utworzona na bazie ogólnopolskiej sieci logistycznej oraz punktów sprzedaży RUCHu. Usługa dostępna jest w całej Polsce w ponad 2500 lokalizacjach. Informacje o kioskach w Twojej miejscowości znajdziesz (TUTAJ)
  • Deklarowany czas doręczenia przesyłki to 3 dni od nadania paczki przez sklep, tylko w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
  • Zobacz gdzie jest Twoja paczka wpisując jej numer w zakładce "Sprawdź Paczkę". Numer paczki otrzymasz w wiadomości SMS.
  • Maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych przesyłka zostanie dostarczona do wybranego kiosku, o czym niezwłocznie klienci Modarium.pl, zostaną poinformowani SMS-em na podany przy składaniu zamówienia numer telefonu.
  • Przesyłka w kiosku będzie czekała na odbiór przez 5 dni roboczych, liczonych od dnia następującego po dniu wysłania SMS. Po upływie tego terminu przesyłka jest traktowana jako nieodebrana i zostanie zwrócona do Nadawcy.
  • W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z firmą RUCH S.A. pod numerem infolinii 801 800 803 (w dni robocze w godz. 7:00 - 17:00) lub mailowo: usluga@paczkawruchu.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w Polityce prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ZAMKNIJ
pixel